duminică, 5 iunie 2011

Aproape somer

Daca acum cateva luni imi doream sa  fiu dat in somaj de la serviciu, acum cand m-a dat in somaj, traversam o  perioada in care nu eram nici stresat nici plictisit de munca nici cu dorinta de a ma mai da in somaj. Dar daca tot s-a intamplat sa se ia decizia de a se reduce posturile si eu am fost ales sa parasesc colectivul, mi s-a reaprins  dorul de a fi liber fara serviciu. Asa ca am muncit perioada de preaviz si acum stau acasa fiind inca platit. Si mi-am tot propus sa o duc asa cam toata vara, sa am si eu parte de concediul prelungit de care nu am prea avut parte in ultimii  3 ani. Asadar in cazul in care nu voi gasi ceva  convenabil de munca pe perioada verii, voi avea o vacanta frumoasa cu deplasari la mare si la munte si nu numai. Banii nu cred ca ar fi o problema caci concedierea mea a adus cu sine o compensatie in bani destul de buna, la care se adauga si ultimul meu salariu, iar mai apoi va veni si lichidarea. Sunt deci acoperit si pe planul asta si o sa trebuiasca doar sa cheltui eficient si economic in acelasi timp acesti bani si astfel sa am parte de o vara cum nu am mai avut de multa vreme. Sa traim bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea