luni, 31 octombrie 2011

Am bifat si Avatarul

Desi  nu-mi placuse  trailler-ul si nici  primele 20 de minute ale filmului Avatar din regia lui James Cameron, azi nu stiu ce mi-a venit sa ma uit la el. A fost prima pagina deschisa de pe un blog  pe care erau postate filme. Am verificat stream-ul care a mers perfect fara intreruperi si am ramas captiv in povestea creata pe Pandora. Au fost cateva elemente care nu  mi-au placut, dar au fost si multe secvente  sensibile strecurate printre atat de multe intrigi. Nu-mi pare rau acum ca l-am vazut. Inca mai am de vazut cateva filme mari pe care le tot aman. Unul dintre ele ar fi trilogia  LOTR, a carei poveste a facut senzatie in lumea larga, dar care mie mi-a scapat pe de-a-ntregul.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. pentru LOTH fac eu cinste cu orice tratatie, daca primesc drept la vizionare.
    Chiar si o friptura, considerand ca la tine doar asa ceva suna bine ca mancare. :)
    greu de crezut ca nu-ti va placea, eu plang mereu la filmul asta si deja m-am obisnuit de 4 Craciunuri sa il tot vad.
    p.s. as fi lasat comentariul asta anonim, sa vad daca-ti dai seama cine-i asa infocat fan LOTH :)
    dar nu imi permite pc-ul meu :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea