luni, 3 octombrie 2011

Aproape am castigat la ExpertFC

Competitia lansata in scopuri de atragere a clientilor noi, organizata de UNIBET in toate tarile in care isi desfasoara activitatea online, si-a atins scopul. Mii de participanti cu sau fara conturi Unibet s-au inscris la competitia Expert Football Challenge in speranta ca vor castiga unul din premiile saptamanale sau lunare. Premiile sunt putine pentru numarul mare de jucatori din toata lumea, care  se lupta  in competitia Expert FC, dand pronosticuri  cat mai bune. Din regulamentul lor eu  am inteles ca se ofera cate 10 premii de etapa pentru fiecare liga din cele 6 pentru care se desfasoara competitia.  In acest caz premiile ar fi 60  pe saptamana (exceptand saptamanile cand nu se joaca in cupele europene, cand premiile ar fi doar 50). Asadar nu ar mai fi chiar asa putine. Ramane de vazut daca am inteles eu bine fraza din regulament  (În fiecare săptămână puteţi câştiga premii extraordinare dacă terminaţi în Top 10 în clasamentul general pentru oricare dintre ligi.) Eu am terminat pe locul 18 general in prima liga olandeza. A fost cat pe ce sa castig, dar nu de ajuns cat sa castig. Ramane sa mai incerc  in saptamanile care urmeaza.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

5 comentarii:

  1. asta se intampla luni, tin bine minte, ca eu tocmai eram in prima pauza din prima zi, cand mi-ai zis ca poate ai castigat. in doua clasamente, spuneai tu atunci, saptamanal si lunar parca?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa spuneam, dar de fapt eu am fost pe locurile acelea in Romania :( Clasamentele pe toata lumea erau altele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu chiar am castigat dar deocamdata nu a luat nimeni legatura cu mine pentru premiu si au trecut vreo 3 zile.Inca astept sa vad ce se intampla deoarece am iesit pe locul 2 si la premiul saptamanal si la cel lunar asa ca s-au strans ceva banuti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai fost contactata pana la urma? Eu saptamana asta o sa ma clasez bine pe sectiunea Anglia unde am pronosticat corect la 7 meciuri din 8 jucate pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. salut
    eu am iesit bine la expert am luat in octombrie locul 1 saptamanal 75 euro ,unul in noiembrie tot 75 iar in decembrie am luat 20 + locul 2 in cel lunar adica 100 euro + un nintendo 3ds. trebuie sa te ti de iei sa le trimiti email dar oricum premiile in euro ce intra la unibet ajung in 3 saptamani iar premiile materiale ajung cam dupa 1 luna si ceva . succes la toata lumea si luatile bani

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea