sâmbătă, 29 octombrie 2011

Emotii fara rost

Dupa cativa ani in care urmaresc jocul de baschet mai mult de cat cel de fotbal, am ajuns sa-l cunosc cat de cat bine si sa traiesc emotii intense pe durata unei partide mai ales in conditiile unui pariu pus pe acel meci. Astazi de dimineata am zis sa incep weekend-ul  intr-un mod profitabil si sa fac ceva banuti la pariuri.  Asa ca m-am trezit la timp pentru meciurile din Koreea. Am avut de vizionat un meci si de pariat pe doua meciuri, unul dintre ele  fiind piesa de rezistenta a zilei, care imi putea  scrie istoria financiara din aceasta sambata.  Am avut un pariu de peste 146,5 puncte in meci si o prima repriza  linistitoare  in raport cu pariul mai sus amintit. Dar in cea de-a doua repriza lucrurile s-au schimbat. In ultimul sfert am trait emotii intense, cand am vazut ca mai sunt doar 3 minute de joc, se rateaza in continuu si mie imi mai trebuiau 9 puncte marcate ca sa castig.  Insa baietii de la Changwon Sakers si Wonju Dongbu Promy s-au "mobilizat" in ultimele doua minute si jumatate si au dat in loc de noua puncte, 22 de puncte. Foarte rar se intalneste asa ceva in baschet si foarte rar se intampla sa fie si bine pentru mine cand se intampla asta.  in loc de 147 de puncte, cate aveam eu nevoie sa castig, baietii au dat 160, dar emotiile au fost intense pana in acel moment.
Ieri in schimb am pierdut la greu pariuri numai la cate doua-trei puncte pe plus sau pe minus, in functie de pariurile puse de mine. 
Urmeaza Kcc Egis vs Ulsan Mobis Phoebus, prima echipa fiind preferata mea din campionatul KBL din Coreea. Go, Go Egis!


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea