duminică, 16 octombrie 2011

The future is bright

Prin circumstante  absolut intamplatoare am ajuns cercetator IT&C in echipa Oktal.ro si am fost trimis in viitor cu misiunea de a  culege date despre tehnologia avansata, in vederea incercarii de a dezvolta mai repede tehnologia din prezent.  Se pare ca am fost trimis in anul 2111 la un targ de informatica din New York. Chiar imi doream sa ajung aici. Sunt la cateva strazi de turnurile gemene reconstruite iar cladirea in care ma aflu este  imbracata in sticla transparenta, cu foarte putin schelet metalic. Evenimentul este organizat in cinstea celor mai mari informaticieni  de dupa anul 2000, fiind la a 11-a editie.  Sunt surprins sa aflu ca tehnologia pe care o cunosteam eu nu mai este deloc  la moda, nici macar pentru cei  mai nostalgici. Cum arata un calculator? Calculatoarele  nu mai exista in forma pe care o stiam  ci sunt mai degraba laptop-uri. Se pune mult accentul pe design-urile excentrice, imbinari de culori  din cele mai ciudate, pentru a putea ridica pretul  produselor IT care au devenit foarte accesibile in  tipurile de culori clasice. Piata este saturata si de aceea se pune accentul pe culorile, modelele si chiar formele  laptopurilor. Piesa de rezistenta a acestei editie este un prototip al  unei tablete de buzunar, al carei  display se extinde pana la  diagonala de doi metri. De fapt  creierul acestei tablete este cat un telefon mobil cu tastatura qwerty, avand  ca accesoriu acest display extensibil  pe baza de proiectie. Claritatea si  viteza de raspuns sunt  calitatile principale pe care le-am descoperit la acest gadget cu abilitati mai mari  decat ale unui calculator din 2011.  Calculatoarele  expuse, care arata ca laptop-urile din 2011 au foarte multe aplicatii disponibile, fiind adevarate enciclopedii. Ma mai  bucura faptul ca  acumulatorii acestora  se incarca pe baza de energie solara, iar la energia electrica se incarca in timpi considerabil mai mici.  La unele modele am vazut accesorii  pentru incarcarea  acumulatorilor, pe baza de energie eoliana, cu un soi  de "ventilatoare" ale caror palete ajuta la transformarea miscarii aerului in energie electrica.  Asadar  informatiile culese de mine  vor fi transmise catre inginerii  si informaticienii zilelor noastre care vor trebui sa reuseasca  descoperirea sistemelor care au dus la crearea gadget-urilor pe care le-am vazut eu peste 100 de ani.  Vor trebui sa  dezvolte resursele in favoarea lor, creand calculatorul  multifunctional si performant la dimensiuni reduse si cu aplicatii din cele mai ciudate si inedite, la care s-ar astepta cineva de la un calculator.


Acest articol participa la concursul SuperBlog 2011

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

Spune-ti parerea