joi, 9 februarie 2012

Bancuri scurte

Ion se răstoarnă cu căruţa în şanţ. Un vecin îl întreabă?         - Ce faci Ioane?
- Uite am păţit necazul asta!
- Şi taică-tău ştie?     
- Ştie,  că e sub căruţă, se chinuie să iasă. 

- Bună ploaia asta! Să vezi ce o să iasă toate alea din pământ anul ăsta!
- Doamne fereşte! Am  trei neveste îngropate!

- Domnule căpitan, aşa de tare m-au bătut oamenii dv că nu mai pot să vorbesc.
- Nu-ţi face griji, avem noi mijloacele noastre să te facem să vorbeşti!

- Daţi-mi  vă rog  un prezervativ negru.     
- Nu avem, dar la ce vă trebuie negru ?     
- Prietena mea are un deces în familie şi vreau să-i respect doliul. . .

- Soţia mea e pur şi simplu un înger?         
- Ferice de tine! A mea încă trăieşte. . .




Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea