marți, 14 februarie 2012

De ziua "inzapezitilor" . . .

. . .  de Valentine's Day, m-am simtit putin cuprins de  claustrofobie din cauza muntilor de zapada  ce se indindeau de o parte si de alta a strazilor si trotuarelor. Nu mai iesisem din casa de cateva zile de dupa  ninsorile  sub cod rosu, decat pana la paine  sau cu gunoiul. Azi am mers mai mult si m-am cam speriat. Cand eram eu mititel cadeau  mase importante de zapada, cam an de an. Dar asta se intampla acum vreo 15 ani cand  erau 4 anotimpuri ca la carte. Acum mai sunt doar doua anotimpuri si jumatate. Dar acum 15 ani nu erau atatea masini de-a lungul  strazilor, astfel ca aveai unde sa arunci zapada ca sa faci poteca. Acum nu mai poti face poteca si sa arunci zapada la intamplare, pentru ca blochezi zecile de masini parcate de-a lungul unei strazi. Asa ca  dezapezirea se face  prin crearea de gramezi imense de zapada. Ceea ce m-a amuzat astazi in timp ce mergeam pe strada, a fost ca vecinii mei au inlaturat zapada de pe  propriile masini si au depus-o in fata celor  acoperite inca de zapada, blocand masinile unor proprietari care nu au iesit la dezapezit in timp util. A fost cam nepoliticos din partea lor, desi nu prea aveau alternative favorabile. Ziua indragostitilor a fost in acest an mai degraba ziua inzapezitilor, tinand cont de  situatia drumurilor si localitatilor din sudul,estul  si centrul tarii.


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea