vineri, 6 aprilie 2012

As vrea sa donez sange

Sursa  poza: Scienceline.ro
M-am gandit de mai multe ori sa donez sange, dar doar o singura data am incercat sa fac lucrul  asta. Cand am fost  insa la  centrul de recoltare mi s-a spus ca sunt prea slab pentru a dona sange. Acum dupa circa un an si jumatate de la acea incercare am cam aceeasi greutate si probabil ca mi-o voi mentine si in urmatorii cativa ani. Ceea ce inseamna ca nu o sa pot dona niciodata. Mi se pare aiurea cumva sa nu poti dona din moment ce  esti sanatos, dar pur si simplu asta  este fizicul tau. La urma urmei  cand donezi sange o faci pe propria semnatura. 



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. Si mie mi s-a intamplat sa nu pot dona din acelasi motive, desi eram perfect sanatoasa. Nu mi se pare corect tinand cont de cati oameni au nevoie de transfuzii :(

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea