luni, 2 aprilie 2012

Baicoi sportmeet Editia 1















In  ultima zi din  luna martie 2012 a avut loc prima editie Baicoi Sportmeet  organizata si promovata de Dragos Irimia unul din bloggerii  de seama ai orasului Baicoi.  Intalnirea a fost anuntata din timp, de pe 17 martie pe blogul  initiatorului, 3ditorial.eu si a avut un succes spontan, mai multi  bloggeri  dar si vizitatori simpli ai blogului aratandu-se interesati de  aceasta actiune.  De aici a urmat  cumva decaderea, asa cum se intampla cu  multe evenimente anuntate din timp.  Oamenii care au dat  raspuns   ca vin  nu au mai venit, altii care au zis poate nu au onorat nici macar un procent de 25%  in favoarea actiunii, iar din cei care au spus ca nu vin 100% s-au tinut de cuvant. Astfel  dintr-o editie  de sportmeet la Baicoi pe care  Dragos o  intuia ca fiind plina de succes inca dinainte de lansarea invitatiei oficiale,  s-a ales  o  intalnire mai mult decat amicala intre cativa  bloggeri  obositi  si neantrenati.  Prezanta a fost onorata de 5 bloggeri (Catalin CTL, George, Bogdan Simion, Aditza (eu), Dragos Irimia (organizator) si de un vizitator   care nu este pasionat de blogging, dar s-a anuntat ca si participant.
Actiunea s-a desfasurat in sala  de sport a orasului, construita prin programul mega cunoscut al salilor de sport din Romania. O sala multifunctionala,  care in weekend este  destul de solicitata de catre  oamenii din localitate sau cei din   comunele invecinate.
La ora 11:00, o ora destul de decenta chiar si pentru cei mai somnorosi, ne-am strans  6 insi sa ne aratam talentele.  S-au facut  doua echipe de cate  3 insi si am dat drumul la joc. Mai intai destul de timizi, apoi am inceput sa  pasam mai bine si sa inscriem mai des. Pe mine ma exasperau  greselile pe care le faceam, ba traveling, ba faul, ba scapat mingea in afara. Abia spre sfarsitul  programului  am reusit sa-mi mai revin si chiar sa-mi intre mai bine si  aruncarile. In rest am reusit  3 cosuri de la distanta, de la semidistanta mi-au reusit doar vreo doua, iar de sub cos nu-mi amintesc sa  fii inscris ceva, avand in vedere ca eram cel mai scund, iar mainile ridicate la orice aruncare  a mea, formau un blocaj mai mult decat simplu.  Ca tehnica de joc mi-a placut mult de stilul  tipului  pe care nu-l cunosteam. El  juca un baschet  foarte bun, iar dintre noi bloggerii cel mai bine  s-a miscat George in ciuda  kg in plus care-l oboseau  peste masura. Poze nu am reusit sa fac prea multe, iar  de filmat am filmat dar nu am reusit sa descarc in calculator, asa ca  imaginile le veti vedea cu alta ocazie.



Intr-o concluzie rautacioasa,  a fost o prima editie nereusita, dar nu din cauza organizarii ci din cauza  celor care  s-au anuntat ca vin si nu au mai venit. Poate data viitoare va iesi mai bine!



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. Din câte poze ai făcut astea-s cele mai bune? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar nu am facut multe Catalin. Au fost cel mult 10 poze in total, iar cateva au iesit prea intunecate.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea