sâmbătă, 20 octombrie 2012

Octombrie, Oktoberfest, Oktal

Suntem intr-o zi de octobrie, dsi la doua saptamani dupa Oktoberfest, dar asta nu ma impiedica sa-mi dau cu parerea despre Oktal. Daca nu ai auzit inca de Oktal.ro iti voi face o scurta descriere a acestui magazin online, folosindu-ma de sloganul "Promisiuni respectate. Din 1999". Este sloganul acestui magazin online, care are o experienta de peste un deceniu. Asta inseamna ca oamenii care-l conduc au investit in el atunci cand nu aveau inca certitudinea ca vanzarile online vor avea un trend ascendent. Nimeni nu se baga atat de usor intr-o afacere in care profitul intarzie sa vina, sau in care acesta vine foarte greu. Si totusi Oktal a mizat ca romanii se vor destepta, vor prinde curaj si vor cumpara din confortul propriei case, produse comandate de pe site-uri. Desi am descoperit acest magazin relativ recent (anul trecut in 2011) am avut o comanda care a intampinat probleme. Nu a fost din vina lor, ci din vina mea ca nu am completat corect formularul de comanda, dar am avut noroc datorita reprezentantului Oktal care mi-a procesat comanda si a observat eroarea actionand in consecinta, sunandu-ma sa ma intrebe daca datele completate au fost corecte. Si asta la numai cateva ore dupa ce plasasem comanda. Ceea ce da dovada de profesionalism in relatia cu clientii, asa cum trebuie sa faca orice firma cu clientii sai, fie ca acestia sunt fideli, fie ca sunt ocazionali sau vanatori de promotii.
Este drept ca de atunci nu am mai revenit ca si client, dar urmaresc periodic site-ul. Probabil ca voi reveni in cazul in care voi achizitiona noi gadget-uri, mai ales ca am avut parte de o experienta placuta la cumparaturi la unica achizitie pe care am facut-o.
Daca-mi permiteti paralela, va pot spune ca la Oktal.ro m-as intoarce pentru cumparaturi asa cum m-as intoarce si la Oktoberfest pentru o sarbatoare a berii.
Daca ma intrebi ce-mi doresc de la un magazin online, indiferent ce vinde acesta, am sa raspund ca imi doresc promptitudine in procesarea comenzilor, chat online sau numar de telefon pentru relatii cu clientii cu raspuns in timp real, sau in cel mai scurt timp, politica de retur a produselor sa fie corecta, la fel si termenii de garantie ai produselor. As mai raspunde deasemnea ca ma astept ca termenii si conditiile cu care sunt de acord in momentul plasarii comenzii, sa nu se modifice din mers si sa fie respectati de catre magazinul online, oricare ar fi acela si cu orice s-ar ocupa el. Asta inseamna un magazin care-si respecta clientii, asta inseamna un magazin care-si respecta promisiunile.

Acest articol participa la Superblog 2012.

Un comentariu:

Spune-ti parerea