marți, 2 septembrie 2014

Gheata pentru ice bucket challenge

Nebunia asta cu gheata in apa si apoi aruncarea ei in cap a cuprins toata lumea. Nu esti cool daca nu faci acest lucru. Inca nu am facut provocarea, dar nici nu stiu daca as accepta sau nu, in cazul in care voi fi provocat. As vrea insa sa vad cat mai multe persoane facand asta. Stiu si persoane care au comandat gheata carbonica pentru ice bucket challenge in cantitati generoase. Adevarul este ca provocarea nu mai este pur si simplu despre donarea si ajutorarea stiintei pentru gasirea tratamentului sclerozei, ci este mai degraba o modalitate de distractie si voie buna. Reactiile celor supusi la astfel de provocari sunt de-a dreptul amuzante si nici nu te gandesti sa fii in locul lor pentru o secunda macar.

Aceasta provocare este si una destul de periculoasa din punct de vedere al sanatatii si al socului pe care corpul uman il suporta. Am vazut videoclipuri ale acestei nebunii cu gheata, in care oamenii insarcinati cu aruncarea apei cu gheata in capul celor provocati, au scapat recipientele peste acestia din urma, provocandu-le rani si traumatisme la nivelul capului si al corpului.

Saptamana asta am fost la o nunta si localul la care a avut loc aceasta comandase gheata carbonica intr-o cantitate destul de generoasa si sub diferite forme. Comandasera gheata sub forma de cuburi, gheata pisata si gheata in blocuri mari. M-am dus la un ospatar sa-l intreb la ce se foloseste atat de multa gheata(cred ca aveau peste 300 de kilograme). Acesta mi-a raspuns ca o parte din ea se foloseste la bar, mai exact gheata pisata, pentru coktail-uri si gheata cuburi pentru a tine sampania si alte bauturi la rece, pentru whisky, etc. Si gheata sub forma de blocuri era destinata unui aranjament  pentru nunta, care consta intr-un minibar, destinat mesei mirilor. Chiar la sfarsit, dupa ce mi-a dat toate indicatiile si m-a lamurit, ospatarul mi-a spus in gluma ca daca e nevoie folosim din gheata aia si pentru un ice bucket challenge. In piscina, spre dimineata, aruncam toata gheata care mai ramane si ne aruncam si noi in piscina intr-un altfel de ice bucket challenge.



Adevarul este ca acum de cand cu toata nebunia asta, de fiecare data cand vad gheata, imi vine instantaneu in minte aceasta provocare si faptul ca am scapat pana acum de ea. Sper sa scap definitiv, pentru ca nu ma prea incanta ideea, mai ales ca eu sunt friguros de felul meu si nu suport prea bine asemenea temperaturi scazute.

Dupa discutia cu ospatarul chiar imi incoltise in minte ideea sa fur mireasa si la sfarsit sa-i cer mirelui sau nasului sa-si toarne niste apa cu gheata in cap daca vor sa apara mireasa inapoi. Dar pana la urma am furat-o in grup mai mare si cei care au negociat libertatea miresei au cerut din lipsa de inspiratie bautura. Mai exact sticlele de whisky pe care le cer majoritatea hotilor de mirese. Poate data viitoare merg eu la negocieri si cer ceva mai interesant. De exemplu un vals intre nas si mire, avand amandoi buzunarele pline de gheata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea