sâmbătă, 20 septembrie 2014

Superblogger si in 2014

Iata ca a sosit momentul sa-mi fac simtita prezenta in superconcursul interbloggeristic Superblog 2014. Desi dupa editia din primavara eram extaziat si abia asteptam sa vina perioada inscrierilor din toamna pentru editia urmatoare, marturisesc ca acum mi-a luat cam mult timp pana m-am decis daca sa particip sau nu intr-o noua editie. M-am lasat convins de vorbele frumoase ale Claudiei Patrascu, vorbe pe care le-a spus in direct la radio. Vorbeste asa frumos de aceasta competitie incat m-a determinat sa nu mai aman momentul si sa ma inscriu si la aceasta editie. Ar cam fi a patra editie la care iau startul si sper sa fie a treia la pe care o si finalizez.

Si pentru ca vreau sa fie o editie de poveste pentru mine, va dezvalui deja faptul ca voi incerca sa creez capitole de poveste la fiecare proba la care voi participa, iar in final sa am o poveste cap coada scrisa pentru Superblog. Va fi dificil sa respect firul povestii si cerintele sponsorilor in acelasi timp, dar tocmai in acest lucru consta provocarea la care ma supun. Premiile nu sunt prioritare dar desigur ca vor conta si imi doresc sa pun mana pe cateva. Imi doresc sa castig cel putin o proba si imi mai doresc jurizari echilibrate. Sper sa nu fiu nevoie sa incep iar cu contestatii, pentru  ca nu imi face deloc placere sa contest o decizie, insa nu-mi doresc nicidecum sa respect cerintele probei sa sa primesc o nota „defecta”.

In rest imi doresc un nivel ridicat al competitiei si sa citesc articole bune din partea concurentei. Numai in acest fel ma pot ambitiona si pot tine si eu stacheta sus. Pana la momentul de start al primei probe ramane sa ma gandesc cum va arata povestea mea si cum voi putea sa o fac sa straluceasca indiferent de probele la care vor fi supuse personajele mele.

Sa ne citim cu bine!
Gata! M-am inscris in Superblog2014.

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te anuntam ca miercuri, 1 octombrie, te asteptam cu prima proba.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea