joi, 17 decembrie 2015

Cand ai nevoie de x ani de experienta ca sa profesezi!

Trăim în țara în care în orice domeniu ne trebuie experiență pentru a profesa meseria pentru care ne-am pregătit în prima parte a vieții. Dacă unii știu din primii ani de viață ce planuri au pe termen lung, eu nu am știut niciodată ce voi face cu viața mea. Nici acum nu știu exact, așa că improvizez. Dar știu că încă mai sunt copii pe băncile școlii sau prin facultăți, care își caută drumul în viață. Unii știu exact la ce post visează, chiar dacă va fi bine plătit sau nu. În universitatea din orașul meu cele mai căutate posturi sunt cele de inginer în industria petrolieră sau cel în contabilitate. Eu așa știu și din domeniile acestea cunosc câțiva oameni. Unii deja au ajuns la un pas de visul lor, alții deja profesează. Mai sunt și unii care sunt însă abia în primul an al facultății și au nevoie să lupte împotriva curentului și împotriva sistemului defect din învățământul românesc.



Cunosc personal un om care a căutat mult și bine o firmă în cadrul căreia să poată face practică la contabilitate, pentru că așa i se cere. Nu înțeleg de ce ministerul nu are contracte suficiente cu firme care să primească toți elevii din învățământ să facă practică. Așa ar trebui să se întâmple într-un sistem normal. Dar pentru că nu se întâmplă, copiii de pe băncile facultății din Ploiești trebuie să își îndrepte atenția către firmele de contabilitate din București. Așa se face că atunci când am vrut să îmi ajut un prieten să-și găsească o firmă de contabilitate în cadrul căruia să fie instruit și să primească informații prețioase din domeniul contabilitate, am dat peste o firma de contabilitate in Bucuresti.

După ce am contactat firma de contabilitate și am întrebat dacă primesc oameni pe care să-i instruiască, am aruncat o privire mai amănunțită pe serviciile pe care le oferă. Îmi place optimismul pe care-l afișează firma pe pagina de internet. Și când spun optimism mă refer la afirmația postată cu mândrie pe prima pagină:

Cu CONTABUC scăpați de grija controalelor ANAF, ITM.
 Ei zic bine la urma urmei! Scăpați de GRIJA nu și de CONTROALE. Cu alte cuvinte, firmelor ce își țin contabilitatea prin această firmă de contabilitate din București, li se garantează că toate datele contabile vor fi în regulă până la virgulă și punct.

Și mai este și o promoție care mie mi se pare extraordinară și care sună cam așa:

Prima lună este gratuită pentru firmele nou înființate!

Mi se pare un avantaj foarte mare pentru orice firmă mică. Atunci când ești la început te bucuri pentru orice discount pe care-l plătești pentru anumite servicii. Acesta ar fi unul dintre acele servicii oferite de contabuc.ro, de care m-aș bucura fără doar și poate, dacă aș avea propria firmă.

Cât despre răspunsul la întrebarea mea pe care am adresat-o echipei de contact, acesta a fost unul pe jumătate pozitiv. Primesc studenți să facă practică, dar la acel moment locurile disponibile erau deja ocupate de alți studenți.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea