miercuri, 2 decembrie 2015

Spirit de observatie vs lipsa de creier

Trebuie sa fii putin cam idiot sa crezi toate prostiile care umbla pe facebook. Zi de zi dau peste poze distribuite de tot felul de oameni care se afla in lista mea de prieteni virtuali. Uneori chiar ma intreb de ce se afla ei acolo, dar ma resemnez cu gandul ca in acest fel mai pot zambi si eu la vederea naivitatii altora. Un exemplu perfect pentru care am simtit nevoia sa scriu aceste randuri este poza distribuita pe facebook si pe care m-am gandit sa o arat si eu mai departe, cu precizarea ca nu incurajez prostia si naivitatea.


Tot in imaginea de mai sus apare si comentariul unui alr utilizator facebook ceva mai destept decat media. Acesta semnalizeaza imediat ca textul nu coincide cu infrmatia din imagine si ca, cel putin din acest punct de vedere, imaginea si textul nu au niciun fel de relevanta.

Depasind usor momentul de fata eu ma intreb de ce sunt unii oameni atat de naivi si prefera sa creada in superstitii sau prostii de genul acesta in loc sa mearga sa munceasa. Sau daca tot cred in astfel de prostii, pot macar sa caute de lucru online. Se gaseste si se plateste. Este adevarat ca nu incasezi mult, dar pentru niste share-uri sau like-uri pe facebook poti primi niste banuti. Iar suma e cu plus chiar daca e una mica. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea